facebook

Installatie

Na een grondige analyse van de werkwijzen en vereisten van de horeca uitbater, maken onze specialisten een best passend voorstel voor een Gekeurd Kassa Systeem.
Vooreerst bevat dit een specifiek kassaprogramma voor de horeca. Dit programma is in feite een App die ontwikkeld is om op de Apple mobiele apparaten te werken zoals iPad, iPod of iPhone. Dit programma voorziet ook in de verplichte blackbox koppeling en is goedgekeurd door de overheid. Het programma ondersteund meerdere gebruikers en meerdere printers.

Star Thermische Ticketprinter

Zonder hardware kan software niet werken…

… dus heeft u ook toestellen nodig om dit programma op te installeren. Hiervoor maken we gebruik van de standaard Apple apparaten; de gekende iPad, iPod en iPhone. Deze degelijke toestellen zijn vlot verkrijgbaar aan scherpe prijzen. Maar mogelijks heeft u reeds een iPad of iPhone beschikbaar? Uiteraard kunnen deze ook gebruikt worden.
Dan is er ook nog een keuze van de gewenste printers. We maken gebruiken van snelle thermische printers zonder lint. Dit kunnen vaste printers zijn aan de bar of keuken, maar ook draagbare modellen die de kelners bij zich hebben om direct aan tafel de rekening af te kunnen printen.
De vaste printers worden via een netwerkkabel aangesloten, de mobiele printers kunnen via Wifi of Bluetooth communiceren en zijn voorzien van een batterij.

Eens de nodige hardware geinstalleerd is…

… kunnen we aan de slag om het Gekeurd Kassa Systeem startklaar te maken.

Aan de hand van de menukaart van de zaak worden de diverse categorieën en artikels aangemaakt. Ook wordt meteen een account voorzien met uniek wachtwoord voor elke medewerker. Volgens uw bestaande tafelschikking maken we een passend vloerplan aan zodat een visuele tafel herkenning mogelijk is in aanvulling op de tafelnummers.
Verder configureren we ook de printer(s) voor gebruik in het lokaal netwerk.

Ter plaatse worden de iPad(s) en printer(s) opgesteld en in het netwerk gekoppeld. Indien er nog geen netwerk voorzien is gaan onze specialisten aan het werk om de router, access points en kabels te installeren. Uw situatie wordt door ons gedocumenteerd en in uw persoonlijk dossier bijgehouden, dat vergemakkelijkt de support en opvolging aanzienlijk.
Ook de administratie voor de aanvraag van de smartcard (VSC) en koppeling van de blackbox (FDM) wordt door onze diensten zoveel mogelijk voor u gedaan.

rubberprotectie-ipad-front

Van zodra het Goedgekeurd Kassa Systeem volledig operationeel is …

… wordt er meteen een duidelijk uitleg gegeven voor het dagelijks gebruik.

  • Hoe wijzig ik prijzen van artikels?
  • Hoe maak ik nieuwe artikels aan?
  • Hoe maak ik een X en Z verslag?
  • Hoe kan ik een omzet rapport raadplegen?
  • Hoe laat zijn werknemers in- en uitgecheckt?

Al deze vragen en veel meer komen aanbod tijdens onze uitleg. Het is de bedoeling dat na onze installatie en uitleg er meteen kan begonnen worden met het nieuw kassasysteem.

Uiteraard stoppen onze diensten niet na de oplevering van de GKS. Mogelijks hebt u nog vragen, bent u iets vergeten of komt u ergens in problemen? Dan staan onze mensen steeds paraat, dit 7 dagen op 7 en 24 uur op 24.
U kan ons steeds telefonisch bereiken en indien nodig komen we snel ter plaatse desnoods met vervang apparaten. Zo bent u steeds verzekerd van een goed werkend systeem.

blackbox-kassa-in-de-cloud